Pappadagen

I torsdags när jag var hemma med pappa tog han med mig till badhuset. Vi åkte dit med hans kompis och hans dotter.
Badhusupplevelsen började inte bra. En tonårskille skrämmde mig i omklädningsrummet så jag kissade ner mig, jättemycket! Det var nog inte hans mening att skrämmas, men det gjorde han i alla fall.
Sen kunde jag inte sluta gråta i duschen eller i bassängen. Det tog nog 20 minuter innan jag insåg att det var kul att bada, men jag höll ändå jättehårt i pappa.
Mot slutet plaskade jag och skrattade jag en massa, men jag tror nog att vi måste gå dit fler gånger så jag vänjer mig.

På tisdag är det min första födelsedag och då kommer det lite gäster hem till mig. Ska bli spännande, undrar vad jag får i mina paket.
På lördag är det sedan dags för barnkalas, då har jag bjudit in mina kompisar och vi ska äta gott och leka tills vi stupar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0