Min födelsedag = bäst!

Min födelsedag var så himla kul! Och jag fick en massa fina presenter! Kläder, en bobby-car, en gungelefant, sångbok, cd-skivor och lite annat. Och fina kort med posten så klart!

Men konstigt nog så var alla födelsedagskuverten öppnade av någon (brevbärar'n?) när mamma tog upp dem ur brevlådan. Varför gör man så?

På lördag är det dags för barnkalaset. Då kommer ALLA mina tjejer, inte mindre än 5 stycken! Det ska verkligen bli jätteroligt. Jag hoppas de tycker det också.

Idag har jag varit hod morfar O för mamma var med hästen Fiona på en hästklinik. Hon (Fiona alltså) har ont i ett ben och varit halt ett tag, men det verkar på mamma som att det inte är så allvarligt. Veterinären sa att hon förmodligen bara är stel i benet och behöver röra på sig. Imorgon kväll ska mamma prova att rida lite grann, vi får se hur det går.

Imorgon ska jag va hemma med pappa igen när mamma går till jobbet. Om min hosta gått över ska vi åka och bada, fast inte på samma ställe som sist. Det stället vi ska till har en grundare pool som jag och min kompis kan sitta och gå i utan att behöva bli burna hela tiden. Jag kan knappt bärga mig, det är ju så kul att plaska!

Gungelefant från Jabadabado
Min gungelefant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0