Kalasfin

Imorgon fyller jag år! 1 år!
Dagen till ära har jag fått nya kläder som jag ska få ha på mig först till Öppna Förskolan och sen när mormor, morfar O, farmor, farfar, farbror M, faster J och kusinen kommer. Förmodligen kommer hunden Raggy också.

Skjorta från KappAhl Chinos från KappAhl

Skjorta och chinos från KappAhl

Mamma och jag köpte en kaka på bageriet, för hon hade inte lust att baka idag och imorgon har vi inte tid. Kanske bakar vi lite till kalaset för kompisarna. Mamma tyckte att jag kunde göra det ihop med pappa på torsdag, men då ska vi tydligen bada igen. Då kan man ju inte baka.
Kanske blir det köpakaka eller köpetårta då med, men det gör ju inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0