Vem vill sova...

... när det händer så mycket här hemma?!

Idag hoppade jag helt enklt över förmiddagsluren för att inte missa nåt spännande. Mamma och pappa höll nämligen på att röja på vinden och jag ville va med. Men efter att jag fått lite lunch i magen kunde inte ens jag hålla ögonen öppna.
Fast jag passade på att undersöka lådorna runtom i lägenheten grundligt innan jag somnade. Tyvärr hittade jag inget spännande.

På eftermiddagen kom mormor och morfar O på besök en stund. Mormor hade med sig kycklingsoppa (den var jättegod, jag fick äta den senare till kvällsmat) och vi stuvade hela morfar O:s bil full med grejer som ska skänkas till välgörenhet.

Under maten pratade vi om min gammelfarmor som gick bort igår. Jättetråkigt verkligen. Men skönt att hon inte behövde ha ont och må dåligt mer. Hon var nämligen ganska sjuk på slutet.
Jag är i alla fall glad att jag hann träffa henne ett par gånger. Och jag tror hon var glad över att ha träfffat mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0