Kul groda

En sån här kulig lek- och sittkudde skulle jag vilja ha i mitt nya rum när vi flyttat!

Lek- & sittkudde från IKEA
Kelig från IKEA


Kanske måste vi åka hela familjen till IKEA och provbusa med alla leksakerna så jag verkligen, verkligen vet vad jag vill ha i mitt rum. Det tycker jag hade varit kul i alla fall!

Idag har jag varit på play-date med tre tjejer från vår föräldragrupp. Jag lekte mest på egen hand en bit ifrån de andra, jag är nämligen den enda som kan krypa och stå på egen hand. Men B har börjat krypa lite grann, så hon försökte följa efter mig ibland. Fast jag var för snabb!

Imorgon blir det antingen ett besök på Öppna förskolan eller så får jag följa med mamma till stallet och Fiona. Kanske kan jag få klappa lite på hästarna igen. Men innan dess ska mamma ringa en massa tråkiga samtal. Det är tydligen mycket att fixa innan man flyttar till hus. Pappa han sliter så han nästan blir gråhårig för att få ordning på alla papper, vår budget och annat trist. Mamma har i alla fall ordnat med villaförsäkring idag, hon pratade jättelänge i telefonen och jag gjorde mitt bästa för att försäkringsgubben skulle höra mig också.

"Dadada da! Bla blabla, gla eeh bla! Mamamamamama ma, mmm, da! Eh?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0