Fortfarande förkyld

Jag är fortfarande förkyld och får varken gå till Öppna förskolan eller på play-dates. Så tråkigt!
Fast mamma och jag har det ganska mysigt här hemma om dagarna i alla fall. Det roligaste är när hon ligger på golvet och jag kan klättra över henne fram och tillbaka, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Ja ni fattar!
Det är nästan lika kul som att klättra runt pappa när han spelar gitarr.
Har ni förresten tänkt på vad kul det låter när man håller fast alla strängarna jättehårt? Pling, pling!

Idag har jag fått ett alldeles eget shampoo. Det har ju inte riktigt behövs tidigare eftersom jag inte har så mycket hår, men nu har jagbörjat få lite skorv i hårbotten så pappa köpte ett shampoo till mig.



Shampoo från Libero

Jag hade inget emot att bli grubblad (shamponerad) i håret, men om det gjorde nån skillnad på skorvet eller ej vet jag inte. Men det var himla spännande att leka med duschmunstycket och slangen, fast inte lika kul som att bada i baljan och skvätta så mycket man bara kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0